El Mariachi / Desperado
Production year:  
Director:
Rating: Rating
UPC [Locale]: Disc ID: 7DC2-6342-4805-F0CB
Running time: 0:00 (0 Min.)
Casetype: HD Slim
Format: Color, 1.85:1 Widescreen
DVD-Format: Single-Sided, Single-Layered
Released: April 21, 2011
Collection type: Owned
Status: Available
Purchase date: February 18, 2012
Purchase price: Hidden
Review (movie): 0 / 10
Review (video): 0 / 10
Overview
Er will nur ein Mariachi sein, so wie sein Vater, Großvater und Urgroßvater vor ihm. Doch die Stadt, in der er sein Glück sucht, hält nur den Fluch einer tödlichen Verwechslung bereit. Durch den unfreiwilligen Tausch seiner Gitarre gegen eine Waffe muss der Mariachi sein Leben aufs Spiel setzen in diesem von der Kritik gefeierten Filmdebüt des Regisseurs Robert Rodriguez, das in High-Definition für Blu-ray™ überarbeitet wurde.
DVD Covers

El Mariachi / Desperado


El Mariachi / Desperado

Misc.
 • Profile Contributors
 • Invelos Profile Links
 • US IMDb
 • Wikipedia
Genres
Studios

Audio format
Spanish  DTS HD Master Audio 2-Channel Stereo
German  DTS HD Master Audio 2-Channel Stereo
Commentary  Dolby Digital 2-Channel Stereo
Subtitles
Commentary
English
German
Turkish
Tags
Box Set
Category: Movie
German Audio Track
No Number
Features
Scene Access, Bonus Trailers, Featurettes, Commentary, BD-Live, Studentenfilm: "Bed Head", Wendecover
Cast